luni, 21 noiembrie 2016

Cum trece studentia

Timpul trece foarte repede, iar asta nu este un lucru chiar foarte bun. Practic, nu prea avem timp sa ne bucuram de fiecare perioada a vietii pentru ca toate lucrurile se petrec in graba. Simt de parca am mai spus-o, dar nu mi-e teama sa repet, viata se scurge foarte repede, eu am impresia ca timpul trece mult mai repede de cand sunt adolescent. Copilaria a trecut mai greu, mai frumos. Atunci zilele parca erau mai lungi, iar fiecare intamplare mi-a ramas in amintire. Acum, zilele se scurg extrem de repede si cu greu te poti bucura de o zi ca in acea perioada frumoasa a copilariei.



Studentia trece extrem de repede si imi pare rau pentru asta. Imi place aceasta perioada a vietii, te invata multe lucruri, te face sa devii adult, mai responsabil, mai cu capul pe umeri. Peste ani o sa-ti aduci aminte in mare de fiecare seara cu colegii tai din camin, de fiecare film sau serial urmarit, dar si de acele surprinderi ale colegilor de camera cand urmareau diverse filme adult pe site-uri ca http://xxx2017.net/. Ciudat este ca noi vrem sa scapam cat mai repede de aceste perioade pentru ca sunt oarecum dificile, iar abia dupa ce am terminat aceste studii ne pare rau pentru tot ce se petrece in acesti ani frumosi.

Eu am noroc ca fac parte dintr-o asociatie de oameni superbi, care impreuna facem proiecte frumoase si ne dezvoltam personal, altfel, studentia mea ar fi mult mai plictisitoare si lipsita de distractie. Chiar daca majoritatea aleg cluburile si puburile pentru a se distra, noi gasim si alte ocupari care ne fac viata de student mai frumoase, ocupari mult mai productive si de care o sa fim mandri peste ani.

Zilele se scurg foarte repede si simt ca se apropie acea perioada in care o sa regret acesti ani, o sa regret ca nu am facut mai multe, ca nu m-am distrat la capacitatea maxima.

Voi cum valorificati fiecare perioada a vietii?

3 comentarii:

  1. Sunt o proaspata absolventa si nu pot decat sa iti spun ca ai foarte mare dreptate.Imi amintesc cu nostalgie toaate clipele frumoase pe care le-am trait in facultate..as da orice sa mai dau timpul macar cu 2 ani inapoi sa profit mai mult :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere