vineri, 24 martie 2017

Amintirile se nasc vara

Sunt bucuros ca sunt posesorul celor mai frumoase amintiri pe care mi le-am facut in vacantele de vara. Imi place foarte mult sa petrec noptile de vara afara cu prietenii, sa calatoresc cat mai mult, sa imi fac amintiri, sa povestesc pana dimineata cu persoanele dragi mie despre anumite intamplari, iar lista poate continua la nesfarsit. Mi s-a parut de fiecare data ca fiecare vara trece extrem de repede, chiar daca nu sunt foarte ocupat in acea perioada. De ceva ani insa, reusesc sa fac numai lucruri productive de-a lungul unei zile calduroase, ca mai apoi sa fiu liber noaptea.


Imi place nespus de mult sa merg la mare. Nu vreau sa ma intelegeti gresit, pentru mine o vacanta la mare nu inseamna neaparat distractii prin cluburi si betii, eu apreciez mai mult frumusetea marii si plimbarile lungi si relaxante pe faleza. Imi place ca intr-un concediu sa ma relaxez si sa ma odihnesc cat mai mult, vreau sa-mi incarc bateriile de fiecare data cand iau o astfel de plaja si sa ma intorc plin cu noi forte de munca si inspiratie. Sunt satul de cei care vor sa impresioneze sau de femeile ce isi achizitioneaza rochii plaja ieftine doar pentru a lua fata celorlalte tipe de pe plaja.

In aceasta vara mi-am propus sa calatoresc cat mai mult, vreau sa-mi fac noi prieteni si totodata cat mai multe amintiri frumoase pe care o sa vi le pot povesti cu mare placere.

Mi-ar place sa-mi scrieti in sectiunea de comentarii ce planuri aveti voi pentru aceasta vacanta de vara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu